English

שאלות נפוצות

חזור

כיצד ניתן להצטרף לשירות?

ההצטרפות לשירות מתבצעת דרך האתר על ידי מילוי טופס הרשמה פשוט. מיד לאחר ההרשמה תוכלו להשתמש במערכת.

מה ניתן לעשות באמצעות השירות?

השירות מאפשר לכם לשלוח הודעות קוליות וכתובות לרשימת הנמענים שלכם. כמו כן תוכלו לעקוב אחר תשובות הנמענים ולראותן בדוח מסודר.

איך זה עובד?

נכנסים לTelepele דרך האתר המאובטח שלנו. קובעים למי להתקשר ומתי, מקליטים הודעה ושולחים לרשימת הנמענים.

איך אפשר ליצור, לראות ולשנות את רשימת הנמענים?

את הרשימה ניתן להעלות באמצעות טעינה ידנית: על ידי הוספת השמות ישירות באתר או באמצעות העלאת קובץ בפורמט EXCEL או CSV לתוך המערכת.

איך משלמים?

את התשלום ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי באתר או דרך מערכת התשלומים של Telepele - המאפשרת תשלום באמצעות הטלפון. ברגע התשלום תתבקשו להקיש את מספר הטלפון שלכם והמערכת תיצור עמכם קשר לצורך התשלום. המערכת הנה מערכת תשלומים מאובטחת.

האם חייבים בכל פעם לטעון מחדש את רשימת הנמענים?

לא. האתר מאפשר לכם לנהל ספר טלפונים אישי, בו נשמרים לעיניכם בלבד כל פרטי הנמענים שלכם. בכל פעם שתרצו להשתמש שוב ברשימת הנמענים, תוכלו לטעון אותה מספר הטלפונים שלכם.

האם ניתן לשלוח הודעה לכל המכשירים?

מערכת Telepele מאפשרת לשלוח הודעות לכל סוגי המכשירים כולל קווי 1800, 1700 ושלוחות פנימיות.

מי יוצר את ההודעה?

אתם מקליטים את ההודעה באחת משתי דרכים. האפשרות הראשונה היא להתקשר למערכת ההקלטות של Telepele ולהקליט. האפשרות השניה היא הקלטה באמצעות מיקרופון מקומי או אולפן הקלטות וטעינת הקובץ למערכת.

מה אורכה של ההודעה?

אתם קובעים את אורכה של ההודעה. אנו ממליצים על הקלטת הודעה קצרה ועניינית.

איזה חיווי ניתן לקבל על משלוח הודעה קולית?

דו"ח ההודעה מכיל חלוקה מפורטת לסוגי תגובות הנמענים באופן הבא: נמענים ששמעו את ההודעה במלואה; נמענים ששמעו את ההודעה בחלקה (כולל ציון משך הזמן לו הקשיבו להודעה); נמענים שהושארה להם הודעה ונמענים שלא ענו לשיחה.

אילו חיוויים ניתן לקבל מהנמענים?

באמצעות המערכת ניתן לקבל מספר חיוויים מהנמענים: אישור או דחייה של כל שאלה שתשאל בהודעה; בקשה ליצירת קשר והשארת הודעה או הערה של הנמען; בקשה של הנמען להסרה מרשימת התפוצה.

איך אפשר להתעדכן בתשובות הנמענים?

מיד עם תחילת שליחת ההודעה, תוכלו להתעדכן און-ליין באתר Telepele בתשובות הנמענים. במידה והודעתכם תכלול אפשרות לקבלת תגובות קוליות מהנמענים, תוכלו לשמוע אותן ישירות מהאתר.

האם עבור כל ההודעות נגבה מחיר זהה?

לא. אורך ההודעה קובע את מחירה. ככל שההודעה שלכם יותר קצרה כך גם העלות שלה יותר נמוכה.

האם יש חיוב נוסף על שאלות מיוחדות שנשאלות על ידי הקריין?

כל קריינות של שאלה וכן זמן ההמתנה לתשובת הנמען מוסיפים זמן אוויר לשיחה היוצאת. לכן תוספת של שאלות כרוכה בעלות יחסית נוספת של ההודעה.

כמה תווים מכילה כל הודעה?

כמות התווים תלויה בשפת ההודעה. עברית: 70. אנגלית: 116.

מה קורה במצב שבו מספר התווים עולה על מגבלות חברת הסלולר?

Telepele ישלח הודעה אחת לנמענים של חברות סלולר להן מספר גדול של תווים בהודעה, ובמקביל יחלק את המסר לשתי הודעות ללקוחות של חברות עם מספר תווים נמוך יותר להודעה.

איזה חיווי ניתן לקבל על משלוח הודעת sms?

הדו"ח שמסכם הודעת sms כולל נתונים על כל מי שקיבל את ההודעה למכשיר הטלפון הנייד שלו.

האם ניתן לשלוח הודעה כתובה לכל המכשירים?

מערכת Telepele מאפשרת לשלוח הודעות כתובות לכל המכשירים הניידים.

Image Wait